Sanktuarium N.M.P w Lourdes - intencje i modlitwy

Tu *(KLIKNIJ W TEN LINK - LURDES) się za Ciebie modlą (po kliknięciu w niego możesz też złożyć prośbę o modlitwę w swoich intencjach)

***********


------------------------

Jeśli naprawdę (ale NAPRAWDĘ) potrzebujesz pomocy, polecam Ci Nowennę Pompejańską.
To Jest Modlitwa Niezwykle SKUTECZNA.
Nie wiem dlaczego działa, może chodzi o wytrwałość, może o jej upowszechnienie. Ogromna ilość ludzi, ze mną włącznie doświadcza jej skuteczności. Jak ją odmawiać możesz zobaczyć przechodząc na stronę bloga
http://nowenna-pompejanska-rozaniec.blogspot.com/



Zobacz też co do Sł Bożego Sł.Boży ks. Dolindo Ruotolo (Neapol), który cieszył się szacunkiem Ojca Pio z San Giovanni Rotondo powiedział Jezus .

Oto fragmenty:


Dwa lata temu zapisałam tu kilka ważnych dla mnie skutecznych modlitw i sposobów radzenia sobie z problemami. Nie sądziłam, że to się komuś przyda. Zaglądam tu gdy potrzebuję.
Ku pokrzepieniu serca własnego znalazłam taki oto dowód jak Jezus działa, gdy się Jemu zaufa.

" Przeżywałam bardzo trudne chwile i nie radziłam sobie z nawarstwiającymi problemami. Wydawało mi się, że zwariuję. Nie mogłam spać ani jeść i na szczęście trafiłam na tą stronę. Zastosowałam się do wskazówek tu zawartych. Modliłam się. Przyznam szczerze, że od czasu do czasu wracał do mnie niepokój. Mówiłam wtedy "JEZU, TY SIĘ TYM ZAJMIJ". Znowu się uspokajałam. WSZYSTKO SIĘ DOBRZE SKOŃCZYŁO. Dziękuję za wskazówki. Pomogły mi spojrzeć na sens modlitwy z całkiem innej strony. Szczęść Boże Wszystkim, którzy to przeczytają. "

Komentarz pochodzi z tego wpisu: JEZU UFAM TOBIE

Polecam też to co powiedział Jezus do sługi Bożego Dolindo Ruotolo
Oto fragment zapisek z pism Sł Bożego Dolindo Ruotolo:

"
Gdy zobaczysz, że twoja dolegliwość zwiększa się zamiast się zmniejszać, nie martw się, zamknij oczy i z ufnością powiedz Mi: "Bądź wola Twoja, Ty się tym zajmij!"
Mówię ci, że zajmę się tym, że wdam się w tę sprawę jak lekarz, a nawet, jeśli będzie trzeba, uczynię cud.


Widzisz, że sprawa ulega pogorszeniu? Nie trać ducha! Zamknij oczy i mów: "Ty się tym zajmij" Mówię ci, że za
jmę się tym i że nie ma skuteczniejszego lekarstwa nad moją interwencję miłości. Zajmę się tym jedynie wtedy, kiedy zamkniesz oczy.

Nie możecie spać, wszystko chcecie oceniać, wszystkiego dociec, o wszystkim myśleć i w ten sposób zawierzacie siłom ludzkim albo - gorzej - ufacie tylko interwencji człowieka.
A to właśnie stoi na przeszkodzie moim słowom i memu przybyciu.
Och! Jakże pragnę tego waszego zawierzenia, by móc wam wyświadczyć dobrodziejstwa i jakże smucę się widząc was wzburzonymi.
Szatan właśnie do tego zmierza: aby was podburzyć, by ukryć was przed moim działaniem i rzucić na pastwę tylko ludzkich poczynań. Przeto ufajcie tylko Mnie, oprzyjcie się na Mnie, zawierzcie Mnie we wszystkim. Czynię cuda proporcjonalnie do waszego zawierzenia Mnie, a nie proporcjonalnie do waszych trosk.
Kiedy znajdujecie się w całkowitym ubóstwie, wylewam na was skarby moich łask.
Jeżeli macie swoje zasoby, nawet niewielkie lub staracie się je posiąść, pozostajecie w naturalnym obszarze, a zatem podążacie za naturalnym biegiem rzeczy, któremu często przeszkadza szatan. Żaden człowiek rozumujący tylko według logiki ludzkiej nie czynił cudów.
Lecz na sposób Boski działa ten, kto zawierza Bogu.
Kiedy widzisz, że sprawy się komplikują, powiedz z zamkniętymi oczami duszy: Jezu, Ty się tym zajmij! Postępuj tak we wszystkich twoich potrzebach. Postępujcie tak wszyscy, a zobaczycie wielkie, nieustanne i ciche cuda. To wam poprzysięgam na moją miłość!

Nie ma skuteczniejszej Nowenny od tej:„Och Jezu, oddaję się Tobie, Ty się tym zajmij”

„Trwajcie w Miłości Mojej... jeśli trwać będziecie we Mnie i trwać będą w was Moje Słowa, proście o cokolwiek byście chcieli, a będzie wam dane” (Jan 15).

Bł. Sługa Boży Dolindo Ruotolo, (1882-1970) tercjarz franciszkański, który został przeniesiony i pochowany w parafii MB Niepokalanej z Lourdes i św. Jana dei Vecchi w Neapolu. www.dolindo.org/english

74 komentarze:

  1. Najukochańsza Matko Boża uratuj naszą kochaną Anię.Błagam Cię, aby wygrała walkę z chorobą.Dziękuję Ci,że zawsze jesteś przy nas.Pomóż błagam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boża błagam Cię o pomoc i wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika Kochana Matenko prosze Cie o macierzynstwo i dziekuje za wspanialego meza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.

    Za pośrednictwem Ukochanego Ojca Świętego Jana Pawła II i NMP z Lourdes Panie Jezu Proszę Ciebie o rozwiązanie trudnej sytuacji, żeby mama miała dobrą pracę, żebyśmy mieli normalną kochającą rodzinę. Postaw na naszej drodze ludzi, którzy będą nam pomagać i dobrze życzyć. Dziękujemy za otrzymane łaski, prosimy o zdrowie i Boże błogosławieństwo w całym życiu. Boże kieruj nami i wspomagaj w chwilach trudnych. Niech dzięki Tobie opuszczą nas niebezpieczeństwa, wypadki i kłopoty. Panie, Jezu pozwól nam zrealizować nasze plany i marzenia.Proszę aby mi zniknęły guzy-wyrośla kostne, a także o zdrowie mojej mamy i babci. Otocz nas swą opieką i nas nie opuszczaj.

    Serdeczne Bóg zapłać za modlitwę

    Nicola Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. NAJUKOCHANSZA MATKO BOZA Z LOURDES dziekuje za nawrocenie mnie w Lourd.I prosze o wyproszenie Lask przez Ciebie Matuchno u Twego Syna o nawrocenie mojej rodziny i ojca dzieci i wskaz droge moim dzieciom, a syna mojego powolaj na Winnice Twojego syna Jezusa Chrystusa jesli jest to Wola Swieta Pana Boga.
    Twoja wdzieczna corka

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko przenajswietsza....z calego serca blagam o wyproszenie laski przez Ciebie najukochansza u Syna Twgo Jezusa i u Ojca Najwyzszego o nawrocenie mojego meza bo zabladzil ...spraw aby w naszym malzenstwie byla milosc ,wiernosc i zaufanie....Ratuj nas .......za wszystko Bog zaplac....Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. KRÓLOWO RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO ,MATKO BOŻA Z LOURDES, BŁAGAM UPROŚ U SWEGO SYNA ŁASKĘ ZDROWIA MAŁGORZATY.DAJ JEJ WIARĘ W TWOJE CUDA!PANI NASZA, KRÓLOWO RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO MÓDL SIĘ ZA NAMI!!JOANNA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Bożą pomóz,bo brak juz sil...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukochany Ojcze, Boże Miłosierny, przez wstawiennictwo Mateczki Twojej Nieustającej Pomocy, przez wstawiennictwo błogosławionego Jana Pawła II proszę o ratunek z ciężkiej choroby dla Jegora, o łaski potrzebne w walce z rakiem. Boże Miłosierny spraw by organizm Jegora znalazł siły na przyjęcie agresywnej chemioterapii, a ona by pomogła mu wrócić do pełni zdrowia. Proszę o Miłosierdzie Twoje Panie dla mamy Jegora o siły dla Niej by nie ustała w wierze, modlitwie, a wszystko co przeszkadza w otrzymaniu łask by zniknęło z Jej drogi życia. Błogosław Panie całej Jego rodzinie i obdarz każdego jej członka tymi łaskami których najbardziej potrzebuje by stać się godnym tego abyś wysłuchał próśb . I dla siebie proszę Boże daj mi pić z Twojego źródła, karm mnie Twoim słowem, prowadź swoimi ścieżkami i nie pozwól zboczyć ani na chwilę. Chcę służyć Tobie w służbie dla Przyjaciół dla których o łaski proszę, Boże wspieraj mnie Twoją siłą i światłem Ducha Świętego.Bożena

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża pomóż mi, nie wiem co robić, modlę się o miłość mojego męża Piotra, aby pokochał mnie prawdziwą, gorąca miłością, przestał zdradzać i wrócił do mnie i dziecka. Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHANA MATKO BOŻA PROSZĘ O POMOC DLA NAS

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHANA MATKO BOŻA PROSZĘ O POMOC DLA MOJEJ RODZINY ORAZ SIOSTRZENCA ŁUKASZA

    OdpowiedzUsuń
  13. Najukochansza Matko Boza, blagam wypros dla mnie cud uzdrowienia i potrzebne laski u Twojego Syna Jezusa Chrystusa.
    Miej w opiece moja rodzine. Blagam udziel mi Twojej pomocy Mateczko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża proszę o powrót do zdrowia siostry Aliny.

    OdpowiedzUsuń
  15. MATKO BOŻA Z LOURDES-JEDYNA NADZIEJA W TOBIE_-CICHUTKO PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO U TWOJEGO SYNA-O ŁASKĘ UZDROWIENIA Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ.Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Matko Boża-błagam Cię,aby wyniki krwi były dobre,proszę o zdrowie dla mnie,dla męża,dla syna i mamy.Małgonia.

    OdpowiedzUsuń
  17. MATKO BOŻA Z LOURDES-_PROSZĘ CIĘ WSTAW SIĘ ZA MNĄ DO MIŁOSIERDZIA BOŻEGO I WYPROŚ UZDROWIENIE Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ.
    ULITUJ SIĘ NADE MNĄ.JEZU UFAM TOBIE. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o uzdrowienie relacji w rodzinie śp. Wandy, o wybaczenie sobie wzajemnych urazów, krzywd i pozwolenie na jak najszybsze zakończenie spraw spadkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój syn ma problemy ze znalezieniem pracy ,dobrych relacji z synem , i lękiem .Nie widzi możliwości pokonania swoich problemów...Panie Jezu ufam Tobie T y się tym zajmij.

      Usuń
  19. DZIĘKUJĘ ZA OPIEKĘ MATKO BOŻA

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boża z Lourdes proszę o uzdrowienienie chorej nogi Łukasza.Miej w opiece tego chłopca i opiekuj się nim.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najukochansza Matko Boza, prosze o uzdrowienie z licznych chorob. Nie zostawiaj mnie w potrzebie Mateczko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Przenajswietsza prosze uratuj Mikolajka,prosze niech Madzia i Marcin przetrwaja ta probe

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu, Matko Boża, święci Rafale, Benedykcie, Janie Pawle II oraz Matko Tereso z Kalkuty proszę o pomoc i ochronę-nie zostawiajcie mnie -błagam. Jezu oddaję się Tobie, zabierz wszystkie troski ode mnie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko Boża błagam o cud uzdrowienia Danuty z choroby nowotworowej,proszę w intencji Andrzeja o uleczenie z choroby nowotworowej siłę w chorobie ,zdrwie dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana Matko Boża niedaj nam zginąć

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Matko Boża polecamy się Twej opiece polecimy Ci dzieci nasze wszystkie nasze problemy

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko Boża błagam ratuj moją mame Marianne i otocz opieką jej dzieci.Ulituj się nad nami.JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Matko Boża Ty jesteś najlepsza z matek Tobie za wdzięczmy wszystko .Wszystko z Tobą nic bez Ciebie.Prowadz nas do Syna swego a naszego Pana Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najukochansza Matko Boża z Lourdes proszę o pomoc dla synowej w jej wszystkich sprawach,

    OdpowiedzUsuń
  30. Najukochansza Matko Boża Z Lourdes polecam Twej opiece moje dzieci wnuki,bron jak własnosci swej Ty wszystko widzisz wiesz

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko Najukochańsza i pełna miłości, proszę Cię o pomoc bo już nie mam siły żyć, jestem zmęczona i obolała, nie mam już sił opiekować się swoją chorą matką, choć nie wyobrażam sobie bym mogła ją stracić i zostać samą, Twojemu matczynemu sercu polecam moją samotność, staropanieństwo i całą siebie, poleam Ci również swoją chorą matkę, Twoja oddana czcicielka Anna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Najukochansza Matko Boża z Lourdes bardzo Cię prosimy o pracę dla synowej i córki Teresy ulituj się Matuchno niemamy innej pomocy tylko Twoją błagaj Boże Miłosierdzie za nami . Nazawsze Twoj.

    OdpowiedzUsuń
  33. Najukochansza Matko Boża z Lourdes prosimy Cię o pomoc dla nas

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko Boża z Lourdes polecam się Twej opiece z dziećni i wnukami św. Ojcze Pio wstawiaj się za nami

    OdpowiedzUsuń
  35. Piszę tą prośbę z Białorusi. Całym sercem proszę o modlitwę w intencji nieznajomego, który dziś szukał pomocy w znalezieniu tzw. "babki-zaklinaczki-uzdrowicielki" gdyż jak stwierdził, jemu jest wszystko jedno, lekarze stwierdzili u niego raka, a on jak powiedział za uleczenie gotów jest diabłu duszę zaprzedać. Moja przyjaciółka, której syn za przyczyną jak wierzymy Matki Boskiej Częstochowskiej, Błogosławionego Jana Pawła II i Bożemu Miłosiernemu Sercu, które wysłuchało naszych modlitw, został cudownie z raka uleczony próbowała namówić tego człowieka, że droga nie przez zaklinaczki (niestety tu w Białorusi to jest jeszcze praktykowane) a przez szczerą modlitwę, nie podpowiedziała temu człowiekowi adresu kobiety, która bawi się w Iwieńcu w czary. Obiecała modlitwę, ja się do tej modlitwy dołączam, a myślę, że temu człowiekowi naprawdę potrzebna jest ogromna pomoc, której my obie z Walą nie jesteśmy w stanie same okazać. Dlatego proszę również o modlitwę w jego intencji. Bóg zapłać. Z chrześcijańskim pozdrowieniem Bożena

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko Boża, proszę Cię, ulituj się nade mną i pomoż mi znaleźć dobrego męża i założyć szczęśliwą, kochającą się rodzinę, błagam Cię o dar pięknej miłości, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko Boza proszę Cię o szczęsliwą operację serca.Pomóz mi proszę w tym moim utrapieniu. Amen Prosi Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  38. MATKO BOZA POMOZ MI DAJ MI CHEC DO ZYCIA

    OdpowiedzUsuń
  39. Matko kochana dziękuję za wysłuchanie ,proszę o dalsze wstawiennictwo w intencji chorej mamy.Oby choroba się zatrzymała a leczenie dało dobry skutek

    OdpowiedzUsuń
  40. Matko kochana pomóż mojej siostrze uzdrów ja z lęków i daj odwagę do życia. Błagam. i dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Matko Boska moja matko wiele prózb do ciebie zanosiłam i zanoszę ,wszystkie bule i radości kładła u stóp twoich od dziecka teaz potrzebuję szczególnej pomocy bo żle się dzieje w mojej rodzinie dzieci mnie chcą zosawić i doprowadzić do zniszczenia korzeni rodzinnych i domów rodzinnych i ziemi,ratuj mnie Królowo Nieba i ziemi od strasznej krzywdy która mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mateczko Częstochowska zwracam się do Ciebie jak nigdy dotąd w moim życiu.Błagam Cię pokornie o cud dla mnie i mojej rodziny. Jesteś moją ostatnią nadzieją. Zawierzam Tobie moje życie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko Boza z Lourdes proszę uzdrow mojego tatę z choroby wybaw go od smierci. prosi Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  44. mateńko,oddajemy się tobie w opiekę.daj zdrowie tacie i pracdę marianowi.dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Proszę o modlitwę w intencji mojej rodziny. Aby mój mąż dotrzymał
    danego słowa mi i naszym dzieciom i rozstał się ze swoją kochanką i
    przestał żyć w grzechu cudzołóstwa i pijaństwa oraz aby znowu
    byliśmy razem jako rodzina pełni miłości szczerości i zaufania. Aby
    nasza rodzina
    wypełniała wolę Bożą i podążała za jego głosem. Matko Boska módl
    się za nami. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  46. Szczęść Boże.
    Bardzo dziekuję za dotychczasowe modlitwy. Chciałem znów prosić o modlitwę o łaskę uzdrowienia z lęków, klaustrofobii, zranien wewnetrznych.... urazów kręgosłupa, prawej ręki, łuszczycy, stawów. Proszę też o modlitwe za mego ojca Edwarda o łaske przemiany i nawrócenia, także o uzdrowienia serca, krążenia i cale wnetrze i cialo, za oczy mamy Stanisławy, za siostre Alicję, brata Dariusza o prace i prace dla drugiej siostry Anny. Proszę tez o modlitwę o ochronę dla mojej rodziny, o blogoslawienstwo dla nas i miłosierdzie Boże. Pozdrawiam serdecznie.
    Z Bogiem.
    Wojciech

    OdpowiedzUsuń
  47. Jezu, zlituj się nade mną i moją rodziną, pozwól mi zostać matką i stworzyć szczęśliwą rodzinę pełną wiary i miłości. Odsuń wszelkie przeszkody, które stoją temu na drodze

    OdpowiedzUsuń
  48. Jezu ufam Tobie Ty się zajmij problemami mojego syna.Błagam o uzdrowienie duszy ciała i serca o nawrócenie,

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziekuje Mamo.. zawierzam Ci mojä intencje. Przepraszam Cie, ze ranie twoje Niepokalane Serce i Serce Boga, grzechem w ktörym zyje. Nie potrafie sama tego zmienic. Kocham Cie Mamo. malgosia

    OdpowiedzUsuń
  50. Matko Boża uproś mi u Twojego Syna Jezusa Miłosiernego łaskę uzdrowienia mojej mamy Kazimiery,mojego taty Henryka,mojego męża Ryszarda.Udziel wszelkich łask zdrowia mnie i całej mojej rodzinie.Kocham Cię Mateńko.

    OdpowiedzUsuń
  51. KOCHANA MATKO BOSKA! PROSZĘ UZDRÓW MNIE Z CHOROBY - NIEDOCZYNNOŚCI TARCZYCY. BARDZO PRZEZ TO CIERPIĘ. PRZEPRASZAM CIĘ MARYJO, WIEM, ŻE WIELE RAZY CIĘ ZRANIŁAM. MARYJO, KOCHAM CIĘ! WIESZ, JAK BARDZO CIERPIĘ. NIE WIEM CO MAM ZE SOBĄ ZROBIĆ, JEST MI CIĘŻKO.
    NATALIA

    OdpowiedzUsuń
  52. Matko Boża,
    prosze Cie o dar macierzyństwa abym mogła zostać mamą i urodzić zdrowe rodzeństwo dla mojej córeczki. Prosze o zgodę, spokój, i chrmonie w rodzinie aby mój mąż poświecał nam wiecej czasu. O zdrowie i dobre samopoczucie dla mojej mamusi Cie bardzo proszę i abysmy bez żadnych przeszkód skończyli szybko budowe upragnionego domu. JEZU UFAM TOBIE -Ty sie tym zajmij
    KASIA

    OdpowiedzUsuń
  53. Proszę Cię Mateczko w mojej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  54. KOCHANA MATUCHNO PROSZĘ O POMOC

    OdpowiedzUsuń
  55. Proszę o łaskę wyzdrowienia i spowiedzi św. dla Taty i Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Matko Boża z Lourdes przyjdz mi z pomocą w chorobie i przynieś uzdrowienie duszy i cierpiącego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ukochana matko Boża błagam Ciebie uzdrów moje małżeństwo i napełnij je miłością wiernością i przebaczeniem.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  58. Szczesc Boze,
    Bardzo prosze o modlitwe o łaske uzdrowienia kregoslupa, lęków, klaustrofobii...
    Pozdrawiam serdecznie. Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  59. Matko Boża z Lurdes ,błagam Ciebie pomóż mojej córce Joannie przezwyciężyć ciężka chorobe

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko Najświętsza spraw żeby w mojej rodzinie wiara stała się najważniejszą w życiu

    OdpowiedzUsuń
  61. KOCHANA MATUCHNO PROSZĘ O POMOC O TOCZ NAS OPIEKĄ

    OdpowiedzUsuń
  62. Matko Najświętsza Twojej opiece polecam siebie i całą moją rodzinę. Z całego serca proszę o potrzebne łaski i opiekę dla syna Tomasza i jego rodziny, dla córki Danuty i córki Małgorzaty .Mateczko proszę o wyzwolenie z nałogu męża Józefa , oręduj za nami u Syna Twojego.a Pana naszego Jezusa Chrystusa, wypraszaj potrzebne łaski..Amen Maryja, Amen Maryja, Amen Maryja, Amen.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo prosze o modlitwe w ciezkiej sytuacji zyciowej i o zdrowie dla mojej mamy,brata Adama i dla mnie i o pogode ducha.

    OdpowiedzUsuń
  64. Mamo, za wszystko dziękuję, za wszystko przepraszam, o wszystko proszę -Twój Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  65. Prośba O Modlitwe za zmarłych i poszkodowanych w atakach terrorystycznych
    w imieniu jezusa chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  66. Najdroższa Moja Matulu Blagam Cie upros u syna Twojego przemiane mojego ciezkiego zycia I zycia syna mojego ..upros by uwolnil nas z ogromnych zmartwien I przerastajacych nas kłopotów. .

    OdpowiedzUsuń
  67. SZCZESC BOZE.PROSZE O MODLITWE O UZDROWIENIE MAŁGORZATY Z TORBIELA LUB GUZA TRZUSTKI.BÓG ZAPLAC.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo prosimy o nieustaną modlitwę o zdrowie dla Pawła jego mamy siostry i rozum dla ojca.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo prosimy o modlitwę nieustaną w ciężkim położeniu oraz upamiętanie się się ludzi

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo proszę o modlitwę za dzieci ,wnuków nieustaną

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo proszę o nieustanną modlitwę ,w ciężkim moim położeniu i opamiętania się moich wrogów. Za koleżanki, Janinę, Marię, lrenę , Marię W.JaninęR, Zofię, Lontynę,
    córkę Elżbietę.
    Matko Boża proszę o uwolnienie mnie i moją rodzinę od zła i jego przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  72. Proszę o modlitwę za duszę mojego Brata Adama o zdrowie dla mnie o dobrą pracę żeby Emil był moim mężem

    OdpowiedzUsuń
  73. Szczęść Boże. Bardzo proszę o modlitwę za Martynę i Marcina - o Boże Miłosierdzie dla nich
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń