Kalwaria Zebrzydowska - kamera internetowa

Kalwaria Zebrzydowska - Sanktuarium Maryjne - kamera internetowa

Jeśli naprawdę (ale NAPRAWDĘ) potrzebujesz skutecznej POMOCY, polecam Ci Nowennę Pompejańską (54 dniowy Różaniec). To Jest Modlitwa Niezwykle SKUTECZNA. Ona i w Twoim życiu sprawi cuda, jeśli zaczniesz ją wytrwale odmawiać. Nie wiem dlaczego działa, może chodzi o wytrwałość, może o jej upowszechnienie. Ogromna ilość ludzi, ze mną włącznie doświadcza jej skuteczności. Jak ją odmawiać możesz zobaczyć przechodząc na stronę bloga http://nowenna-pompejanska-rozaniec.blogspot.com/

16 komentarzy:

  1. PROSZĘ CIĘ MATUCHNO O ZDROWIE DLA EWELINY EWY MARKA I CAŁEJ RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  2. MATEŃKO NAJŚWIĘTSZA WYSŁUCHAJ WSZYSTKIE PROŚBY.NAUCZAJ PRZEBACZAĆ.PRZEBACZAM WSZYSTKIM TYM,KTÓRZY MAJĄ MI COŚ ODDAĆ I PROSZĘ TYCH ABY MI WYBACZYLI TO CO JA POWINNAM IM ODDAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Mateńko pomóż w tych trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Bolesna sprowadż nie zwlekaj moją córkę do domu po Babci ipobłogosław jej w tym domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matuchno Kochana prosze Cie z calego serca o laske zdrowia dla Bogdana,niech sie cieszy pelnia zdrowia,wez pod Swoja opieke Eli,Antosia,Aldone,Richarda.Kaline,Eweline,Matylde,Sławke,Grazyne i ich rodziny.
    Matko modl sie za nami Kalina

    OdpowiedzUsuń
  6. MATUCHNO KOCHANA DZIĘKUJĘ ZA ZDROWIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko bolesna prosze cie o uzdrowienie aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryjo ratuj moją córkę i mojego brata

    OdpowiedzUsuń
  9. Matenko kochana prosze o uzdrowienie duchowe dla Tomka, o usuniecie przeszkod, pojednanie z ojcem oraz potrzebne mu laski. Prosze Cie jezeli jest nam byc dane byc razem to prosze o laske malzenstwa I slubu koscielnego. Wierze, ze postawilas go na mojej drodze za posrednictwem Nowenny Pompejanskiej .Czekac I nie poddaje sie zwatpieniu Matenko bo wiem, ze pracujesz nad nim w sa motnosci. Miej moja rodzine w opiece i czuwaj nad nami prosze. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo wyproś u JKEZUSA CUD ZDROWIA DLA TERESY KS WŁ

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHANA MATKO BOŻA MNIEJ NAS W SWOJEJ OPIECE

    OdpowiedzUsuń
  12. MATUCHNO KOCHANA PROSZĘ PODTRZYMUJ NAS.

    OdpowiedzUsuń
  13. MATKO BOŻA PROSZE O ZDROWIE DLA CZESŁAWA I UDANY ZABIEG OTOCZ NAS MATKO BOŻA SWOJĄ OPIEKĄ

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHANA MATUCHNO DZIĘKJĘ ZA OPIEKĘ I POMOC

    OdpowiedzUsuń
  15. PROSZĘ CIĘ MATKO BOŻA O POMOC I ŁASKĘ WIARY DLA EWELINY I OPIEKĘ NAD NAMI I NASZYM DOMEM

    OdpowiedzUsuń
  16. Najkochańsza Matko, pomóż mojemu synowi Bartoszowi ,żeby wyszedł z nałogu narkomani,żeby pozbył się agresji wobec rodziny.Ja mama modlę się o to.Daj mi i rodzinie siły aby wytrwać w tym

    OdpowiedzUsuń